Monday 22 August 2011

Coret-corect penghujung Ramadhan

Hampir selesai berpuasa..hari ini selesai 22 hari umat Islam berpuasa..sudah malam ke 23..tinggal beberapa hari lagi syawal menjelma..emm apakah azam anda tercapai di bulan Ramadhan kali ini? aku..emm wpun tak tercapai..tp alhamdulillah aku buat apa yang nak dibuat..wpun tak habis..insyaallah istiqamah dalam perbuatan..insyAllah tidak akan lalai..aminnnn..

Emm ada terdetik rasa sedih utk meninggal kan Ramadhan..adakah aka nada pertemuan lain di tahun hadapan…Ya Allah ya tuhan ku..berikan lah kesempatan utk umat mu  bertemu dengan Ramadhan pd tahun hadapan..terasa Ramadhan kali ini dipersia-siakan..InsyaAllah jika diizinkan oleh Nya, bertemu lah kite..

“Berlalu lah sudah Ramadhan sebulan berpuasa…”. Ringtone aku yg terbaru..hihih..yebbaa..

Menjelang hari raya..emm biasa lah kan..kite buat kuih raya..huhuh..seronok giler aku buat kuih raya tahun nie..( ^ ^ ).. dapat bg pada orang-orang tersayang..tercapai hajat ku..utk memberi sedikit kuih buatan ku pada keluar Md Noh..seronok nyerrrrrr...

Nie lah kuih2 nyer..2 jenis kuih yang ku berikan pd keluarga Md Noh..



Tp balasan yang ku dapat..
 

Wah wah wah..dasat-dasat..Alhamdulillah dengan limpahan kurnia yang diberikan..

Ermmm sebelum terlupa, ada, bahagain utk mak angkat saya belom diberikan lagi..emm tak sabar nak ke rumah mak angkat ku..tunggu ye..

Ada satu lagi kuih yang belom di buat..iaitu…emm jeng jeng jeng..hahaha

Len kali upload ehs..huhuhu

No comments:

Post a Comment